ne biçim şeyler…

Hiçbir şey…

anHiçbir şeyin önemi yok. Nerede doğduğunuzun, hangi okuldan mezun olduğunuzun, ne iş yaptığınızın, nelere sahip olduğunuzun, olmadığınızın veyahut nerede olduğunuzun. Hiçbir önemi yok. Hayatımızı işimiz, paramız, arabamız veya diplomalarımız belirlemiyor. Hayatta hiçbir şey tuttuğumuz el kadar önemli değil. Hiçbir şey eşimiz kadar belirleyemiyor hayatlarımızı. Hiçbir şey eşimiz kadar değer katamıyor hayatlarımıza. Hiçbir şey onun kadar renklendirip, onun kadar solduramaz hayatlarımızı. Hiçbir an, hiçbir zaman birlikte olduğumuz kadar değerli değil. Tesadüfün ne olduğunu tam olarak bilmiyorum ama hayatta kiminle elele tutuştuğumuz kadar önemli değil hiçbir şey. Ve küçük bir çocuk kadar sağlam ve güçlü bir köprü yok hayatta. Hiçbir şey onlar kadar önemli değil, hiçbir şey onlar kadar güzel, onlar kadar heyecan verici ve büyülü değil. Nehir’imiz büyüyor, hayatımız büyüyor, ben büyüyorum. Büyüdükçe küçülüyor, büyüdükçe küçülüyorum. Onların içinde eriyip, onlarla çalkalanıp, onlara karışıyorum. İyi ki varsın Ayla’m, iyi ki varsın Nehir’im…

Yorumlar kapatıldı.